zondag 25 maart 2018

Trainingsrondje

Vanmorgen waren we op tijd uit de veren.
Rond kwart voor 11 zaten we op de fiets en gingen we richting Alphen a/d Rijn.
Langs N231 zagen we 2 QuattroVelo's onze kant op komen.
Ik zwaaien, we waren een soort onherkenbaar op onze bukfietsen.
Ze moeten even goed kijken en toen zagen ze wie we waren.
Hun gingen richting Gouda, Oudewater...
Het was nog bewolkt. Even later in Nieuwkoop kwam de zon voorzichtig door de bewolking heen.
Even in de luwte van de kerk een boterham eten om wat energie erbij te krijgen.
Verder niet veel foto's gemaakt.
Tot ik Houtsingel de natuurmuur tegen kwam. Een braakliggend terrein hebben ze vriendelijker gemaakt met houtwallen e.d.
De GPS leidde ons verder via bekende paden, maar ook een onbekend pad.
We wisten niet waar we uitkwamen, maar er stond een fietsbord.
Een smal pad leidde ons langs een mooi stukje natuur en via een pad onder het spoor.
Een spannend stukje fietspad, die uit kwam op een doodlopende weg.
Zie kaart "onverhard pad"
Daar onze laatste boterham opgegeten.
Ruud zei net wat toen ik de foto nam!
Hier eindigde het pad.
Via de Gouwe, over de hefbrug van Boskoop gingen we richting Reeuwijk.
Ik wilde nog even bij de Coenecoop kijken, omdat ze daar aan het werk waren.
Maar er was niet veel te zien.
Ik had pas gezien toen ik vanaf de Sportschool kwam dat er een Bram's Gourmet in Gouda was geopend, daar wilde ik wel even een zak patat eten.
Heerlijk was...helaas foto vergeten, deze komt uit de krant.

Geen opmerkingen: