zaterdag 6 januari 2018

scrabble maar dan anders

Mijn vriendin Gwenn had op een beurs scrabbleletters gezien en dacht die kan Peet vast maken en dan kan ik ze zelf de letters erop maken.
Dit idee had ze bij mij in de week gelegd. Maar ik had nog niet duidelijk wat ze precies wilde.
Ik had voor haar man zijn verjaardag 3 januari een letter gemaakt en opgestuurd.
En toen kreeg ik een appje:
Ha peet, we kregen vandaag jouw spannende pakketje in de bus. Is dit soms een voorbeeld van een scrabbleblokje?
Het blokje met de R had ik 5 x 5 cm gemaakt en van triplex.
Gwenn wil het van MDF en 4 x 4 cm en 6 mm dikte. Deze uitgezaagd.
Nu kijken wanneer Gwenn kan komen verven.
Gwenn haar scrabbleblokjes en onder de mijne...
Ik heb andere ideeën om met de blokjes te doen.
Deze aardewerk blokjes met tekst heb ik op de Knus markt in Utrecht gekocht.
Dit bracht me op ideeën.
Leuke korte teksten...

Geen opmerkingen: