maandag 1 januari 2018

M&M krijgt meer kleur...

Allereerst allemaal de beste wensen voor 2018.
Voor mij weer een nieuw jaar voor alle creatieve ideeën die ik heb, en een deel te kunnen gaan maken en deze weer te kunnen delen op mijn blog.
Gisteren even wat geverfd...Elly wilde ipv een groene vrouwelijke M&M een gele.
 Ik gelijk gevraagd of het rood mocht worden, omdat ik geel een lastige kleur vind. Geel dekt niet goed, maar op deze ondergrond gaat het goed. Dat merkte ik toen ik de bloemen geel aan het verven was en heb het toen maar op gewaagd. En het dekt ook goed, dus het wordt toch een gele stewardess. 
De achtergrond heb ik met verdunde verf gekleurd, daardoor blijft de houtnerf van het watervaste triplex erdoor schijnen.
Zelf vind ik het erg mooi.
In het groen komen onder de M&M's de namen van Mitchel en Melissa.
Hier de verschillende ideeën.
De bovenste met schep en iets groter hart en hieronder met een klein hart tussen de namen.
Het vogeltje vind ik zelf niet zo leuk...
De namen zet ik over met carbonpapier het op het bordje en dan komt het met zwarte letters erop.
Ben benieuwd wat Elly ervan vind.

Geen opmerkingen: