woensdag 3 januari 2018

De M&M's zijn bijna klaar

Ik probeer zoveel mogelijk te overleggen met degene voor wie ik het maak.
Ik had een aantal vragen aan Elly gesteld en ben blij dat ik het gedaan heb.
Hieronder een stukje uit de mailwisseling;
Misschien een tasje bij Melissa lijkt me leuk ze heeft zo van die lege handen....
Links een zonnetje bij Mitchel en rechts een vliegtuigje indien mogelijk.
Ik weet natuurlijk niet of dat kan maar lijkt me leuk kijk jij maar of dat wat is dan.???

Deze afbeeldingen gebruik ik nog om het naambordje af te maken...
Tasje heb ik gemaakt en geeft net iets meer, sjaal bij de stewardess durf ik niet aan.
Deze vliegtuigstaart vliegt het naambord af en neemt de stewardess mee naar andere oorden en de zon maakt het werk als hovenier een stuk aangenamer.
Binnenkort het eindresultaat,

Geen opmerkingen: