zaterdag 30 september 2017

pinterest; wat een leuke ideeën

Via Pinterest ben ik bij een Franse kunstenaar gekomen die leuke houten schulpturen verkoopt.
Ik heb zijn idee gebruikt en leuke houten beeldjes gemaakt met de houten vloerdelen van Gert.
De patronen heb ik uitgeprint, zo groot dat ze 13 cm hoog of breed zijn. Zo past het net op het hout.
Ik ben nog aan het denken welke tekst ik wil. De bovenstaande is van de de Franse kunstenaar.
Ik probeer mijn eigen draai er steeds aan te geven. De poppetjes zijn zo leuk!
Zo is die nu.
In een kistje een verzameling die ik donderdag gezaagd heb, alleen nog even schuren en bedenken wat ik er verder mee wil.
Als kraamkado heb ik dit idee geleend;
Deze moet ik nog schuren en wil nog iets met de naam van de baby doen.
Als het klaar is, plaats ik de foto.
Onderstaande staat nu in mijn raam.
Alle houtschulpturen schuur ik en zet ik daarna in de olie.
Zoals het stel hierboven is de with wash  deels eraf geschuurd en dat geeft iets extra's.
De slak ik uit hetzelfde hout, maar de plank is door een machine geweest die er een mooie strakke plank van maakt.
Mijn oom heeft een machine en af en toe ga ik naar hem toe. Ik ben er erg blij mee dat hij dat voor mij wil doen.
Slak met slak

1 opmerking:

Belle zei

Ziet er leuk uit Petra. Snap alleen niet het poppetje van de Franse kunstenaar. Een figuur met een cirkel met het getal Pi lijkt me logischer.